Malin og & Hannna gikk i dag en felles parstaffet på Norges cup i Stryn. Det fikk en suveren 2 plass. Klubben gratulerer og synes det er stor stas med innsatsen og resultatene dere oppnår ! Bildet er tatt av Unni Bergtun. Kvam LSK er heldig og har flere aktive...
Skiskytterne er nå godt inne i sin vinter sesong. Her skjer det utrolig mye. Sist helg ble kretsrennene i Vik avlyst på grunn av snømangel. Vi i Kvam LSK benyttet derfor snøen på Sjusete og stelte istand et erstatningsrenn. Rennet hadde 69 utøvere til start, takket...